U heeft de commercie strak en professioneel opgezet, de verkoop heeft targets en heeft een algemene verkooptraining gevolgd om er weer fris en met energie tegenaan te gaan. Daarnaast is er door u periodiek verkoop- en bilateraal overleg gepland waarin u met de verkopers de behaalde resultaten en de nog lopende cycli bespreken kunt.
Toch wilt u –tussentijds- meer vat op de resultaten krijgen. Salesfunnel management biedt hier de uitkomst.
U bent niet het enige bedrijf wat niet effectief tussentijds kijkt naar de conversie van de prospects naar bijvoorbeeld leads en van leads naar offertes en tot slot van offertes naar daadwerkelijke opdrachten. Ook de aanwas van prospects en de conversie van prospects naar de andere niveaus moet door blijven gaan anders komt het salesproces uiteindelijk tot stilstand.
Daarnaast wilt u juist uw verkopers begeleiding of training aan kunnen bieden op die vlakken waar de conversie het zwakst is. Stop met het geven van algemene trainingen; hoe goed ook bedoeld!
Informeer vandaag nog bij ons wat Salesfunnel management voor u kan betekenen.
Graag laten wij u zien hoe u of uw salesmanager dit effectief in kan zetten in uw organisatie.
Doe u voordeel met salesfunnel management van 123commercie en draai ook tussentijds aan de knoppen. Stuur nu een e-mail naar info@123commercie.nl of neem contact met ons op via telefoonnummer 035-6409010.
Voorbeeld salesfunnel.