Training klantvriendelijkheid en klantgerichtheid voor bezorgers



De rol van chauffeurs en bijrijders is de laatste jaren enorm veranderd. Het goed vasthouden van het stuur van de bus of bakwagen is een vanzelfsprekendheid. Bezorgers moeten tegenwoordig de klant centraal kunnen stellen door de juiste manier van communiceren en gedrag. Zij bepalen voor een groot deel de ‘customer journey’ en daarmee jouw resultaat.

Hoe ziet een training klantvriendelijkheid en klantgerichtheid voor bezorgers eruit?
123commercie traint bij retailbedrijven en transportbedrijven de bezorgers 1 op 1 of in een groep in klantvriendelijke en klantgerichte communicatie. Onze trainingen voor bezorgers hebben de Triple A status. Via rollenspelen trainen onze professionals jou afgewisseld met de theorie in communicatie en gedrag tijdens bijvoorbeeld het belmoment en het deurmoment. Steeds vaker gaat onze coach met jou in de praktijk aan de slag. Zo leer je in de praktijk om de klant de perfecte ’customer journey’ te geven die hij verdiend.

Zo gaan we je op maat trainen in klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
Samen met jou als retailer of transporteur gaan we kijken naar wat jouw klanten verwachten op het gebied van klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. Denk hierbij bijvoorbeeld ook aan NPS scores. Daarnaast kijken we samen naar hoe hoog je zelf op dit vlak wilt scoren. Op deze manier zorgen wij ervoor, dat we jouw chauffeurs en bijrijders met succes en op een zo effectief mogelijke manier trainen. Een enkel of een aantal dagdelen kunnen hier al genoeg voor zijn.

Online training klantvriendelijkheid en klantgerichtheid voor bezorgers
Steeds vaker trainen wij bezorgers online in klantvriendelijkheid en klantgerichtheid bijvoorbeeld tijdens de avonduren. Op deze manier kan je gewoon je werk blijven doen, blijft de klant tevreden en schuif je zonder druk in je vrije tijd aan bij onze training. Hierbij maken we gebruik van rollenspelen om de praktijk na te bootsen. Op deze manier zorgen wij ervoor, dat we jouw chauffeurs en bijrijders met succes en op een zo effectief mogelijke manier trainen. Afhankelijk van wat je precies wilt trainen is een enkel of een aantal dagdelen al voldoende.

Onze werkwijze

1.

Eerst gaan we inventariseren wat je wilt trainen.        

2.

Daarna gaan we analyseren waarom je dat wilt trainen.

3.

Vervolgens gaan we optimaliseren door je te trainen.

Wat onze klanten over ons zeggen



“Wij hebben 123commercie gevraagd om een maatwerk verkooptraining te geven. Zowel het voortraject, de training zelf als het natraject is voor ons naar volle tevredenheid verlopen.”

Sean Dusseldorp salesmanager

“Het team van 123commercie selecteert de juiste bedrijven, komt in contact met de juiste contactpersonen en zorgt ervoor, dat we onze toegevoegde waarde bij onze klanten kunnen overbrengen”.

Jaap Holwerda Algemeen Directeur

“Ook potentiële klanten verdienen continue aandacht. 123commercie geeft deze namens ons op een professionele en betrouwbare manier”.

Henri Ellen Algemeen Directeur

Mandersloot’s Expeditiebedrijf is een enorm klantgericht bedrijf. Wij doen daar ook veel aan om dit zo te houden. Wij hebben 123commercie gevraagd om de training klantgericht communiceren te geven mede vanwege hun jarenlange ervaring in de transport en logistiek.

Ramon van Marlen Operationeel Manager

Onze aandacht - jouw succes



Gratis tips voor betere acquisitie

vul jouw e-mailadres in, ontvang gratis tips en verbeter jezelf ook op het gebied van acquisitie.

Kopieer k7ibr5B6 in het onderstaande veld

123commercie

Eikenlaan 42
1231 BH Loosdrecht

KVK: 51943581
IBAN: NL90 RABO 01606 80 875
BTW ID: NL001577870B43





Contact opnemen

Heb je vragen over acquisitie uitbesteden of training neem dan contact met ons op.



© 2024 - 123commercie heeft zijn website laten maken met liefde door Fervent Digital.