Training klantvriendelijk en klantgericht communiceren



Jouw medewerkers communiceren vanuit jouw naam en faam met alle klanten. Ze hebben persoonlijk contact met jouw klant, ze bellen met jouw klant, ze hebben contact via e-mail of whatsapp en zijn actief op social media. Zorg er dan wel voor, dat ze weten hoe ze op een (klant)vriendelijke en (klant)gerichte manier kunnen communiceren en jouw naam uitdragen op de manier zoals jij dat wilt en verder bouwen aan jouw merk.

Hoe ziet een training klantvriendelijk en klantgericht communiceren eruit?
123commercie traint jou 1 op 1 of in een groep in klantvriendelijke en klantgerichte communicatie. Via rollenspelen trainen onze professionals jou afgewisseld met de theorie. Steeds vaker gaat onze coach met jou in de praktijk aan de slag. Zo leer je in de praktijk om de klant de perfecte’customer journey’ te geven die hij verdiend.

Zo gaan we je op maat trainen in klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
Trainen om te trainen heeft geen zin. Samen met jou gaan we daarom kijken naar wat jouw klanten verwachten op het gebied van klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. Daarnaast kijken we samen naar wat jezelf of jouw organisatie wilt uitdragen op dit vlak. Op deze manier zorgen wij ervoor, dat we jou met succes en op een zo effectief mogelijke manier trainen. Een enkel of een aantal dagdelen kunnen hier al genoeg voor zijn.

Online training klantvriendelijk en klantgericht communiceren
Samen gaan we dus eerst kijken wat jouw klanten en jouw organisatie van jou verwachten op het gebied van klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. Vervolgens ga je samen met de trainer online aan de slag. Tijdens deze online training maken we gebruik van rollenspelen om de praktijk na te bootsen. Liever nog kijken wij direct mee met jouw werkzaamheden en trainen we tussen jouw werkzaamheden door.

Onze werkwijze

1.

Eerst gaan we inventariseren wat je wilt trainen.      

2.

Daarna gaan we analyseren waarom je dat wilt trainen.

3.

Vervolgens gaan we optimaliseren door je te trainen.

Wat onze klanten over ons zeggen



“Wij hebben 123commercie gevraagd om een maatwerk verkooptraining te geven. Zowel het voortraject, de training zelf als het natraject is voor ons naar volle tevredenheid verlopen.”

Sean Dusseldorp salesmanager

“Het team van 123commercie selecteert de juiste bedrijven, komt in contact met de juiste contactpersonen en zorgt ervoor, dat we onze toegevoegde waarde bij onze klanten kunnen overbrengen”.

Jaap Holwerda Algemeen Directeur

“Ook potentiële klanten verdienen continue aandacht. 123commercie geeft deze namens ons op een professionele en betrouwbare manier”.

Henri Ellen Algemeen Directeur

Mandersloot’s Expeditiebedrijf is een enorm klantgericht bedrijf. Wij doen daar ook veel aan om dit zo te houden. Wij hebben 123commercie gevraagd om de training klantgericht communiceren te geven mede vanwege hun jarenlange ervaring in de transport en logistiek.

Ramon van Marlen Operationeel Manager

Onze aandacht - jouw succes



Gratis tips voor betere acquisitie

vul jouw e-mailadres in, ontvang gratis tips en verbeter jezelf ook op het gebied van acquisitie.

Kopieer kEsMQCQi in het onderstaande veld

123commercie

Eikenlaan 42
1231 BH Loosdrecht

KVK: 51943581
IBAN: NL90 RABO 01606 80 875
BTW ID: NL001577870B43





Contact opnemen

Heb je vragen over acquisitie uitbesteden of training neem dan contact met ons op.



© 2024 - 123commercie heeft zijn website laten maken met liefde door Fervent Digital.