Je klant als legale doping

Hoe fantastisch is het niet als je bij je klant aan tafel zit en hoort hoe enthousiast hij is over jouw bedrijf en de positieve bijdrage die jij levert om zijn bedrijf nog succesvoller te laten presteren.

Het overkwam mij afgelopen week weer. Natuurlijk wist ik, dat we de zaken goed hadden geregeld maar toch is het altijd weer even afwachten hoe men reageert. Met een voldaan gevoel ging ik bij de klant weer weg. Ja ik liep op “veertjes”. In de auto terug naar kantoor kwamen verschillende gedachten naar voren waaronder “Ja, daar doe ik het nou voor”. Maar ik zat ook te denken…..ja maar wat levert aandacht voor de klant eigenlijk enorm veel op.

Allereerst liep ik met een grote glimlach en met de juiste energie de hele dag rond en kreeg daardoor veel plezierige reacties terug van mensen op straat en aan de telefoon. Daarnaast heb ik er weer een “fan” bij. Het “hoort-zegt-het-voort”-principe geldt  nog steeds als een van de beste aanbevelingen.  Weet dat de reclame die jouw klant voor je maakt bijdraagt aan minder kosten die je hoeft te maken voor acquisitie en marketing.

Maar vergeet het “reclame”-effect van het enthousiasme van je klant ook niet. Hij is onwillekeurig en waarschijnlijk ongezien bezig om je te promoten binnen zijn netwerk. Mocht je bedrijf willen groeien, dan is deze “klanttevredenheid” zeker een onderdeel van het totale traject wat je dan afspreekt om tot die groei te komen.

Goed….we zijn inmiddels weer op aarde geland ……………………………..op naar een nieuwe fan.

Gratis tips voor betere acquisitie

Vul jouw e-mail adres in en verbeter jezelf ook op het gebied van acquisitie.

Kopieer Wdq0qqP2 in het onderstaande veld

123commercie

Eikenlaan 42
1231 BH Loosdrecht

KVK: 51943581
IBAN: NL90 RABO 01606 80 875





Contact opnemen

Heb je vragen over acquisitie of training neem dan contact met ons op.



© 2019 - 123commercie heeft haar website laten maken door Ebbers Media.